»Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva, uporabniki bodo še naprej imeli vse ugodnosti, ki so bile vezane na celovito zaokroženo ponudbo z elektriko, za pomoč pri menjavi dobavitelja elektrike pa smo jim na voljo na brezplačni številki 080 8000 in info@telekom.si.«
»Konec letošnjega leta se Telekomu Slovenije izteka petletna pogodba o sodelovanju pri nakupu električne energije, zato smo se, ob upoštevanju sprememb na trgu električne energije in doseženem približno dvoodstotnem tržnem deležu, z namenom racionalizacije poslovanja ter nadaljnjega osredotočanja na razvoj najsodobnejših IKT-storitev in rešitev odločili, da elektrike ne bomo več tržili.«
»Na podlagi trenutnih informacij incident nima pomembnega vpliva na neprekinjeno izvajanje bistvenih storitev pri proizvodnji in prenosu električne energije v Sloveniji. Prav tako nismo zaznali medsektorskega vpliva incidenta, novega incidenta ali stopnjevanja incidenta.«
»Na žalost so bile vse druge možnosti izčrpane, analiza poslovanja in vse napovedi gibanja cen elektrike in zemeljskega plina v Evropi so pokazale, da dolgoročno poslovanje na slovenskem trgu v obsegu, kot ga imamo, za našo družbo ni več poslovno vzdržno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju